FAQ

0. - Co to jest to całe fakju? Grozisz mi?
- FAQ (ang. Frequently Asked Questions - Często Zadawane Pytania) to zbiór pytań (i odpowiedzi na nie), które użytkownicy często zadają, stworzony po to, żeby nie trzeba było za każdym razem, każdemu z osobna, udzielać tej samej odpowiedzi na te same pytania.

1. - Aha, to w porządku. W takim razie przechodzimy do pytań właściwych: Chcę się dowiedzieć czegoś więcej o sposobach wysyłki.
- Wszystkie przesyłki wysyłamy Pocztexem - kurierem Poczty Polskiej. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj.

2. - Ale przecież na poczcie przesyłki cały czas giną, albo przychodzą zniszczone a w ogóle to średniowiecze i lipa straszna. Nie można by wysłać jakimś normalnym kurierem?
- Taaa, bo ten "normalny kurier" to będzie na Twoją paczkę chuchał i dmuchał. I pewnie trzymał ją w gęsim puchu. W ciągu ostatnich kilku lat wysłałem tysiące przesyłek, zaginęły chyba trzy czy cztery z nich, a jedna dotarła uszkodzona. A, za każdym razem Poczta wypłaciła odszkodowanie, więc nie ma się czego obawiać. Poza tym nie mam z żadną inną firmą podpisanej umowy na świadczenie usług kurierskich, więc...

3. - OK, trochę mnie uspokoiłeś. A czy możesz wysłać kupione towary np. zwykłym listem? Tak będzie przecież taniej.
- Nie mogę. Przesyłek nierejestrowanych (czyli właśnie zwykłych listów) nie wysyłam w ogóle, bo wtedy ani nie mam dowodu nadania, ani żadnego potwierdzenia doręczenia. Co do listów poleconych czy normalnych paczek - wcale nie wychodzi to taniej, bo do tej kwoty, którą kasuje pani w okienku, muszę doliczyć jeszcze VAT. Poza tym te przesyłki, które oferuję, mogę nadawać bez czekania w kolejce na poczcie, a tak musiałbym tam stać i czekać.

4. - Czy moja paczka jest już wysłana?
- Przesyłki wysyłamy w ciągu czterech dni roboczych od zakupu(chociaż staramy się wysyłać szybciej i najczęściej wysyłka jest w ciągu jednego dnia od wpłaty), więc jeżeli te cztery dni jeszcze nie minęły, a Ty nie dostałeś maila z powiadomieniem o tym, że przesyłkę wysłałem i jej numerem, to znaczy, że jeszcze jej nie wysłałem. Poza tym, jeśli podasz numer telefonu komórkowego, powinieneś otrzymać też SMSa od Poczty z informacją o nadaniu i numerze przesyłki.

5. - Dobra, rozumiem. A kiedy przyjdzie moja paczka?
- Przesyłki typu Ekspres 24 (czyli te za 16zł i pobraniowe) są doręczane następnego dnia roboczego po nadaniu. Kurier 48 to usługa z doręczeniem gwarantowanym w ciągu dwóch dni po nadaniu - pod warunkiem, że wyśle się ją do godziny 15 danego dnia, a ja tego rodzaju przesyłki wysyłam codziennie po 18 - więc może to zająć do trzech dni od daty nadania.

6. - Jeżeli kupię kilka przedmiotów, to czy możesz je wysłać w jednej paczce?
- Oczywiście! Myślisz, że chciałoby mi się każdy przedmiot pakować osobno? No, chyba, że bardzo Ci na tym zależy, ale wtedy musisz zapłacić za kilka przesyłek, a to w sumie nie ma większego sensu.

7. - Ile zapłacę za przesyłkę w przypadku zakupu kilku przedmiotów?
- To zależy od wybranej formy dostawy. W przypadku usługi Kurier 48 koszt zostanie wyliczony automatycznie podczas podsumowania zamówienia (bo jest on uzależniony od rozmiarów paczki) i może być on wyższy o 1-2zł od tego obowiązującego dla jednej sztuki, natomiast w przypadku usługi Ekspres 24 koszt jest stały i wynosi 16zł (albo 22zł jeśli wybierzesz przesyłkę za pobraniem).

8. - Czy jest możliwa wysyłka łączona w przypadku zakupów w sklepie internetowym i na jednym z waszych kont na Allegro?
- Pewnie, najlepiej w takim przypadku daj nam znać, że kupiłeś w kilku miejscach.

9. - Wystawicie mi fakturę na to, co kupiłem?
- Tak. Podczas składania zamówienia podaj odpowiednie dane.

10. - Dlaczego ceny w sklepie macie w większości przypadków niższe niż w Waszym sklepie na Allegro?
- Dlatego, że Allegro pobiera od każdej sprzedaży niemałą prowizję. W przypadku sklepu internetowego nie musimy jej płacić, to i cena jest tu niższa.

11. - Jeżeli wrzucę sobie empetrójki na pendrive'a-kasetę i włożę go do magnetofonu, to czy będę mógł słuchać muzyki jak z normalnej kasety?
- Nie! To jest pendrive, taka pamięć przenośna, ma tylko kształt kasety magnetofonowej, ale nie odtwarza muzyki. Analogicznie: pendrive-gaśnica nie nadaje się do gaszenia pożarów.

12. Gdzie jest możliwy odbiór osobisty i jak tam trafić?
- Kupione przedmioty można odebrać w Łodzi na ulicy Micińskiego 48. Jeśli masz problemy z trafieniem do nas - zadzwoń, wytłumaczymy.

13. - Czy mogę dzisiaj odebrać osobiście to, co właśnie kupiłem?
- Może być z tym problem - odbiór osobisty możliwy jest tylko u nas w domu, nie mamy "stacjonarnego" sklepu i zwyczajnie większości towarów nie trzymamy "pod ręką". Jeśli chcesz coś odebrać osobiście, to umów się z nami co najmniej dwa dni wcześniej. Aha, ważna rzecz - na odbiory osobiste umawiamy się raczej w godzinach popołudniowo-wieczornych. I nie, nie da się o ósmej rano, nawet, jak będziesz bardzo ładnie prosić.

14. - Czy przy zakupie większej ilości produktów cena za sztukę będzie niższa?
- To zależy, co rozumiesz przez "większą ilość". Jeśli trzy sztuki, to nie. Jeśli trzydzieści - będzie.

15. - Chcę zwrócić kupiony towar, na jaki adres go wysłać?
- Adres znajdziesz na dole, w stopce strony (jeśli go nie widać, kliknij "Pokaż informacje") - jednak zanim to zrobisz, koniecznie skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów; jeśli tego nie zrobisz, przesyłka wróci do Ciebie, ponieważ nie odbieramy nieuzgodnionych z nami wcześniej przesyłek niebędących korespondencją. Poza tym nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub na koszt adresata! Jeśli chcesz odstąpić od umowy i odesłać kupiony towar na podstawie Ustawy konsumenckiej, to Ty pokrywasz koszt przesyłki zwrotnej. Jeśli będziesz odsyłać reklamowany produkt - po pierwsze skontaktuj się z nami, zanim go wyślesz - być może nie będzie takiej potrzeby. Jeśli odesłanie okaże się niezbędne, ustalimy, na jaki adres go odesłać (czasem konieczna może być wysyłka do serwisu lub dystrybutora) - reklamowany produkt wyślij na swój koszt, zwrócimy Ci pieniądze za przesyłkę.

16. - Mam jeszcze pytanie o sens życia, wszechświat i całą resztę...
- 42!

Profesjonalna platforma sklepowa SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie